Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2013 20:57 - най-смешните вицове
Автор: probux Категория: Хоби   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0



 На изпит по анатомия професор казва на студентка:
- Колежке, ще ви пиша тройка, ако ми кажете кой човешки орган може да увеличи при възбуда размера си до седем пъти?
Студентката притеснено обяснява, че знае отговора, но не и е удобно да го каже. Професорът и пише двойка и обяснява: - Верният отговор е "зеницата на окото". Този орган за който си мислите вие, увеличава размера си само три пъти. Останалите четири са празни женски мечти. 



- От какво живееш? 
- Пиша. 
- Станал си журналист? 
- Не, пиша на баща ми да праща пари. 





Батков бил на гости на президента на "Реал" Флорентино Перес. 
- Как управлявате този гигантски клуб - попитал Батков. 
- Много просто - назначавам само интелигентни хора. 
- А как разбирате кой е интелигентен?
- Сега ще ви покажа - отвърнал Перес и извикал Кристиано Роналдо. 
Като дошъл португалецът, шефът му го попитал:
- Кристиано, ще те питам нещо. Кой е този човек, който е син на баща ти, но не е твой брат?
- Много просто - това съм аз, отвърнал Роналдо и отишъл да тренира. 
Батков бил впечатлен от метода на Перес и решил да го приложи в "Левски". Като се прибрал в България, извикал Гонзо и го питал:
- Гонзо, отговори ми - кой е този човек, който е син на баща ти, но не е твой брат. 
Гонзо веднага започнал да звъни на всички играчи, на Баждеков, и накрая гордо отговорил:
- Това съм аз, шефе!
- Много си прост, бе - заявил Батков. - Това е Кристиано Роналдо!


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: probux
Категория: Хоби
Прочетен: 8352
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031